mandag den 2. marts 2009

Min urealistiske ønskeseddel

Tre ting som jeg virkelig, virkelig ønsker mig:Kubustage med 4 lys, 865 kr.

Utensilo, 2000 kr.

Sony Ericsson C905, 2000 kr.

Det er tre ting, som jeg kan blive helt desperat over, at jeg ikke bare kan . Lige nu. De er i prioriteret rækkefølge efter hvornår jeg fik øje på dem. Lysestagen har jeg ønsket mig mange år og også været ved at købe den et par gange, men så bliver jeg alligevel nærig og synes at 865 kr. er for meget for en lysestage. Men jeg kunne nu virkelig godt tænke mig en. Det er sikkert sådan en tryghedsting, for de fleste fra min familie har en eller to. Og så er den jo også bare pisseflot.

Utensiloen (ja, det hedder den altså) har jeg også været fascineret af i lang tid. Den passer perfekt til mit behov her ved skrivebordet, fordi jeg har så mange pæne småting, som ser rodede ud, når de bare ligger - de kunne godt fortjene, at blive udstillet. Og så bliver saksen heller ikke væk, lige når man skulle til at pakke en gave ind. Den er så bare endnu dyrere end lystestagen, så det må være, når jeg en dag vinder i lotto eller får en masse penge tilbage i skat.

Sidst men ikke mindst er der kameratelefonen, som ville være den perfekte efterfølger til min nuværende. Kameraet er bedre, den kan en masse blærede ting og så er den heller ikke så klodset, som den jeg har nu. I løbet af sidste uge har den ikke været så flink ved mig (jeg får ikke alle opkald og sms'er), så jeg tænker lidt, at min næste investering skulle være den her. Jeg skal bare lige have løn. Et par gange måske.

Det var lige lidt fra den overfladiske Cecilie, hejhej :)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aj den der sorte lysestage har vi derhjemme. Jeg anede ikke den var noget man stadig kunne købe, troede bare den var noget tilfældigt. Det synes jeg er lidt sjovt :)

Anonym sagde ...

Ellers, hvis din mobil er under to år gammel, så smid den da til reparation.
Jeg fik samme problem med min, og da de i to forsøg ikke kunne lave den, fik jeg den byttet til en ny.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at det er en lidt mere kedelig løsning end at købe en nyere model :), men det er gratis, og i sidste ende udelukker den ene løsning jo ikke den anden. :D

Cecilie L. sagde ...

Katrine - den er også ret populær :)

Ulrik - den er vist nok over 2 år gammel, så vidt jeg husker.

Fez sagde ...

Jeg har også luret en del på den der lysestage, den ER virkelig laber :)