mandag den 9. marts 2009

Shopping

I dag har jeg været på lidt velfortjent shopping, selvom jeg egentlig skal spare helt vildt meget i denne måned. Men man skal jo stadig have orden i sine ting - derfor har jeg købt disse farvestrålende tidsskriftsamlere til mit minikontor. Jeg håber det bliver en nem måde at holde styr på mine vigtige papirer. Jeg forestiller mig kategorierne "skole", "privat" og "officielt". Forhåbentligt får jeg nu mere styr på mine ting. Jeg tror, at det er lidt nemmere for mig at få lagt papirerne på plads her, end hvis jeg havde en mappe, hvor jeg skulle lave huller i papirerne eller noget i den stil. Her kan jeg bare proppe dem ned.

De er fra Tiger til 20 kr. stykket og jeg købte to i hver farve. Det var så månedens shopping. Det kan jeg godt håndtere, for jeg har fået en gave, der var RET god. Gaven brugte jeg så til at tage billeder af det her, samt at få en frokostaftale med Lea... guess what ;)

Ingen kommentarer: