mandag den 13. april 2009

R.I.P. chokolade?

Er meget oprørt over denne artikel: http://politiken.dk/udland/article688728.ece
Jeg citerer: "Vira og svamp bringer kakaohøsten i Elfenskysten og Brasilien i fare. Op mod en tredjedel af kakaohøsten er i fare." Det er et dårligt tegn for verdensfreden.

Derudover er jeg ved at blive sindsyg over at skrive videnskabsteoriopgave. Eller nok mere over IKKE at skrive den. Jeg har ikke engang valgt emne, endnu fordi alle muligheder bare virker absurde og underlige. Har prøvet at kaste mig ud i: Redegør for videnskabsteoretiske forskelle mellem positivisme og hermeneutik med henblik på bl.a. begreberne forklaring og forståelse. I den forbindelse inddrages Ricoers diskussion af sidstnævnte. - Men det er lidt som om Ricoers artikel slet ikke giver mening i mit hoved. Grrr :( dumme fag.

Ingen kommentarer: