onsdag den 3. november 2010

Bo bedst!

I får lige et par billeder af min lejlighed, som den så ud efter, at jeg nogenlunde blev færdig med indretningen. De er taget med mit spejlrefleks, så det tog lige lidt tid at tage mig sammen til at lægge dem ud, for de fylder så meget, at det tager ti år og en sommer. Men her er de:

Vindueskarm, skab, spisebord, altandør. Lidt rodet måske, men så skulle I se det i dag :)

Min plante blev sat ud på altanen og belønnede mig med meget flotte blomster. De visnede selvfølgelig på stedet, så snart jeg i et redningsforsøg fra den slemme, farlige vinter satte dem indenfor igen. Utaknemmelige udendørsplante!

Pludselig en morgen gik lyset i badeværelset og jeg sprang en hel pakke sikringer, før viceværten og hans elektriker fixede strømmen igen. Men så fik jeg da brugt en masse stearinlys. (Bonusinfo: Vicevært i vrede, da elektrikeren havde svært ved at fixe strømmen og foreslog en nødløsning med at trække noget strøm fra et andet stik: "Nødløsninger?! Vi kan da også bare uddele en pakke tændstikker til hver beboer hver dag!")

Fordi jeg ikke har plads til en opslagstavle: En snor med klemmer og fine ting på.

I dag holder jeg sofaaften, fordi jeg har en meget stædig migræne. Har dog været på arbejde hele dagen og synes egentlig det er lidt vildt, at jeg ikke bare udnyttede situationen og tog en sygedag. Men hey, jeg kan faktisk helt vildt godt lide mit arbejde, og jeg ville ikke lade dem i stikken en travl dag som i dag. Der kan man bare se, man opdager nye (pligtopfyldende) sider af sig selv hver dag!

1 kommentar:

Katrine sagde ...

Årh du har et badekar??!! Heldige!