onsdag den 2. marts 2011

VrRrRrRoOoOuUuUmmmmmm...

Mit liv går meget hurtigt lige i øjeblikket, så hurtigt som lyden i overskriften. Hm. Ja. Jeg bliver muligvis inspireret af min skrupskøre underviser i didaktik, som skriver de underligste ting i sine mails til os. Og udover det, giver han os utroligt meget læsestof, som billedet herunder viser. Jeg har snart brugt en hel pakke printerpapir, og semesteret har endnu kun varet en lille måned. Til på fredag skal vi rette en masse gymnasieopgaver, og det bliver egentlig ret sjovt og lærerigt, selvom han er bange for at skræmme os fra vid og sans, så vi mister modet til at være gymnasielærere. Men jeg prøver ikke at blive alt for skræmt :)

Med alt den læsning, uni, arbejde og lidt her og der til, bliver der altså ikke meget tid til blogging. Eller ud i luften-kigning, som jeg ellers også savner lidt. Så nu vil jeg snart gå i seng og se om ikke jeg kan komme tidligt op og få en masse ud af min friformiddag i morgen. Fx en masse ingenting, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Ingen kommentarer: