lørdag den 16. april 2011

Regnvejrslørdagshygge

Ah, nu kunne man godt lige bruge sådan en Starbucks Frappucino i Paris i solen... men dem har jeg vist fået nok af for lidt tid!

Her i København regner det lidt, så jeg er gået indenfor efter en at have været ude og gå lidt på Frederiksberg med Jesper (hah, nu lyder det som om han er en hund!) og i Irma. Jeg fandt røget laks til 15 kr. pakken - det var da billigt! Så efter en god frokost er det vist ved at være tid til lidt forårsrengøring og -oprydning.

Jeg har påskeferie fra studiet i næste uge, men med 6 timers undervisning om ugen gør det næsten ingen forskel fra hverdagen, og jeg skal også på arbejde som jeg plejer. Så jeg må hellere også få kigget lidt på min praktikrapport i stedet for bare at udskyde den til den "laaaange" påskeferie!

God weekend :)

Ps. Se lige et ubrokkende og ustresset indlæg, hva'? Jeg ka' jo godt, når jeg gider!

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Men brok er der nu ellers intet galt med, det er jeg stor fortaler for ;) Men det er skægt, jeg har det på samme måde med ferien. Har godt nok en forelæser der har lagt 2 timer i morgen, men har i forvejen kun 5 timer om ugen, så ferie gør ikke den store forskel for mig.

Men kan godt lide dine effektive planer. De må gerne smitte lidt af hér!

Cecilie L. sagde ...

Ah, jeg nåede kun at gøre rent på badeværelset og hænge et par ting op i køkkenet.. hehe