mandag den 20. juni 2011

Titusinde hindbær

Ej okay, nu hvor stykprisen på hindbær efterhånden nærmer sig en krone, købte jeg altså ikke titusinde af dem. Jeg købte en pakke og hældte dem ud på en mazarintærte, som jeg havde smurt creme fraiche på. Jeg havde været på jagt efter jordbærkage, men stedsansen var imod mig, og jeg endte i stedet for i Fakta, hvor jeg så sammensatte en erstatning. Det var nu også RET godt.

Riiimelig tydeligt, at det er en købetærte. Man kan se plastikmærkerne. Skal nok bage selv næste gang, jeg måtte bare tilfredsstille min craving. Som altså var kommet af at cykle en meget lang tur, så jeg måtte faktisk godt.

Vil lige sige, at jeg altså ikke ejer nogle kedelige hvide tallerkner... det er hjemme i Jespers kollektiv. Mine er lyserøde :) jeg bliver nemlig aldrig voksen. (Hep på næste blogindlæg for bevis på dette: Amok-indkøb af Tigers mest tøsede ting. Sådan noget, der altid sker, når man i en periode har været for voksen.)

Mens vi spiste kagen, færdiglagde vi et Obama-puslespil, som vi havde været i gang med hele ugen. Det var min idé, fordi jeg kunne huske, at det havde været sååå hyggeligt at lægge puslespil på min højskole. Må dog indrømme, at tusind brikker er pænt meget. Lidt for meget måske. Men seee hvor fint!

Titusinde klik på min blog er også ret mange.

Det var alt, hvad I fik i dag. Jeg er meget træt, selv om jeg bare har haft fri i dag og hygget. Sådan kan det gå.

1 kommentar:

Janne B.T. sagde ...

Lyserøde tallerkner? Det er fandme god stil! Dem skal du vise frem!!