lørdag den 9. juli 2011

Helt nyt og dugfriskt design!

Tadaaa! Så fik jeg rigtig nok gjort noget ved designet. Hvad synes I? Det gamle headerbillede med bilerne var faktisk taget i min gamle lejlighed, og selvom jeg stadig har og elsker bilerne (man er vel samler), så synes jeg det var på tide, at få opdateret alting lidt. Jeg har også ændret lidt på størrelsesforholdene, så der er plads til større billeder. Jeg vil nemlig rigtig gerne skabe lidt mere plads til min kreative side, og så kan den jo få lov til at vokse og blive stor og (endnu mere) kaotisk.

Alt i alt vil jeg gerne gør bloggen lidt mere personlig. I disse tider, kan man jo nærmest ikke kigge sin blogroll igennem uden at støde på diskussioner om mere eller mindre konstruktiv kritik i blogland, og så kan man jo blive frygtelig nervøs for at komme til at træde forkert. Men jeg tror nu, at jeg hellere bare vil være mig selv og blogge om det, der passer mig. Jeg er ikke nogen fuldbyrdet madblogger, slet ikke modeblogger, måske en slags livsstilsblogger? Anyway, det passer mig fint ikke at blive sat i bås.

Og så synes jeg for øvrigt, at I skal prøve at være lidt søde ved hinanden, ik'? Lidt røre i andedammen er fint nu og da, men jeg synes det er så ærgeligt, når det bliver personligt og voksenmobberi-agtigt. Man må gerne være kritisk, men det sviner bare sådan, når man kaster med jord.

Og så gider jeg ikke blande mig mere i den sag. Jeg har sjovere ting at tage mig til, så som at få blogger til at poste mine Berlin-billeder (ja, det er derfor bloggen har været i dvale), og det kommer jo nok til at tage et par dage eller tre. Indtil videre er det lykkedes med dette ene billede.

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lækkert design! Og kaffe, ligner en god tur til Berlin? :)

Helt enig i det der med at blive sat i bås, jeg blogger også lidt om det hele, og det er vel okay?

Anne Mette sagde ...

Hihi, hvor er headeren fin :D

Cecilie L. sagde ...

Taaaak :)

Det var en god tur ja, især når det ikke regnede.. heh.