mandag den 12. september 2011

Sol på min altan

Jeg har ikke photoshoppet det tegneserie-agtige solstrejf ind. Sådan så det ud.


I dag har min krop endelig gjort alvor ud af sin uendelige skranten: Jeg er blevet godt og grundigt forkølet. Det sker selvfølgelig på en mandag med sol, så jeg måtte melde mig syg fra arbejde, og nu sidder jeg og kigger længselsfuldt ud på min solbeskinnede altan. Solen rammer den kun to gange i døgnet, så man har altid lyst til at løbe derud, når det sker. Jeg skal dog hilse og sige, at en septembermorgen er kold - alt for kold til at sidde i solen, når man er syg.

Heldigvis fik jeg en hel dag i solen i går, som blev tilbragt først på en lille kaffebar på Østerbro (glemte at se på navnet... øv), derefter ude foran Torvehallerne med en kop Coffee Collective-kaffe og en oversize tebirkes. Det skal man ikke kimse af. Bagefter en gåtur rundt om søerne og afslutningsvis en kop te på Arabica. Så jeg fik både mit sol-, København-, familie- og veninde-behov dækket. Dejligt!

Vi fik også indledt jagten på lejelejligheder med at se en lillebitte minilejlighed på Østerbro. Ved et tilfælde måtte min mor stå stand in for Jesper, og det var rent held, for når man har en voksen med ud og se en lejlighed, er de smarte nok til at spørge til opvarmningen af lejligheden. I dette tilfælde bestod det af elvarme og en brændeovn. Ikke spor smart og meget dyrt, sagde den kloge voksen-mor.

Heldigvis skal vi se to til i denne uge. Kryds fingre for, at de er fine og frie!

God mandag til jer. Nyd lidt mere sol for mig :)

Ingen kommentarer: