onsdag den 19. oktober 2011

Som sagt, så gjort


Så fik jeg købt mig et par frostsikre planter til altanen. Ekspedienten mente, at de ligner tyggegummier. Jeg ved ikke helt, men jeg synes de er fine!

Det var ellers lidt af et projekt at få lov til at købe dem - automaten ville nemlig ikke tage mit kort. Det var lidt småpinligt, for hun troede jo nok, at det var blevet lukket pga. overtræk, men det er selvfølgelig fordi jeg er ved at skifte bank - kom jeg i tanke om lige bagefter! Jeg var gået ind til byen i gummistøvler, så jeg måtte småløbe hjem (i gummistøvler!), finde mit pas og skynde mig ind til banken for at hæve penge (man skal bruge billed-id, når man ikke lige har et dankort, der virker) og så ind i blomsterbutikken igen og betale. Jeg havde også en aftale kl. 16, så alting foregik under intens stress. Hvorfor ender ens fridage bare altid på den måde?

I dag bliver jeg også nødt til at være lidt tjekket, for jeg skal læse alt det jeg ikke fik læst i går, alt det jeg skal læse i dag (som jeg ikke udskyder til i morgen) og så skal jeg rundt i byen for at finde alle de underskrifter, som manglede på valgpapirerne, da jeg var inde for at aflevere dem i går. Farvel efterårsferie... goddag nye liv som fagrådsformand og flittig studerende.

Ingen kommentarer: