onsdag den 9. november 2011

Fødselsdag og eksamensforberedelse


Herover ses første forsøg på avocadolagkagen i islagkage-version. Det lykkedes ikke - cremen blev bare til en isklump i fryseren, så den måtte tøes helt op før man kunne smøre den på bundene. Og fordi det havde været frosset, løb den endnu mere ud end den plejer. Øv øv, men den smagte stadig godt... og den har da sådan et lidt Halloween-blodigt-agtigt look, ikke? Men vi prøver igen en anden gang!

I søndags var det min fødselsdag, hvor jeg fik afholdt både brunch og middag - var også ret træt dagene efter. Jeg fik en masse fine gaver, deriblandt Bodum termo-stempelkande til 12 kopper, Stelton termokande, kæmpe støbejernsgryde, Mumi-ting, masser af lækre, parabenfri produkter, et par gode cd'er og en masse andre hygge-ting! Jesper gav mig en weekend til Hamburg (hurraaaaa!), og vi gav hinanden en ny lejlighed :) vi skrev under på min fødselsdag, og det var meget vildt og voksent.

Efter weekenden, der også bestod af et par fester, har jeg været meget, meget træt og nærmest ikke kunne stå op om morgenen. Jeg skal snart i gang med eksamen, og nu har jeg måtte tage den svære beslutning at holde op med at lave radio. Så får jeg forhåbentligt mere tid til at læse... gaaab. Men jeg er glad for, at jeg fik prøvet det!

Og nu venter et par timers undervisning.

Ingen kommentarer: