onsdag den 30. november 2011

Home sweet sweet sweet new home!

Nåmen jeg har muligvis lovet, at I skulle høre mere om vores nye fine lejlighed. I dag var jeg henne og få nøglerne, og så var lejligheden faktisk min. (Jesper har jo ikke fået nøgler endnu... høhø.) Det var ret fantastist at gå rundt og tænke, at her skal man bo i maaaange år.


Stuen med de slidte gulve, skrå vægge, veluxvinduer, original hylde (over radiatorerne) og frie bjælker. Jeg elsker det hele.


Entréen set fra soveværelset. De gamle ejere havde selv malet endevæggen turkis, og vi bad dem om at lade det blive fordi det er så fint. Det matcher også linoliumgulvet i køkkenet, som I kan se lidt af til venstre.


Originale køkkenskabe, minikøleskab (lige så stort som mit er nu faktisk!) og ja - det meste af det ikke kæmpe store, men meget hyggelige køkken!


Soveværelset med to veluxvinduer og også den originale hylde.

Lejligheden blev lavet i tagetagen i 1960'erne, så "originalt" betyder altså derfra - ikke fra da huset blev bygget for liiiidt længere tid siden.

Der er dejligt, og vi glæder os meget til at flytte ind! Det meste af lejligheden er stort set nymalet, hvilket jo er ret fantastisk og noget af en sjældenhed, når man køber en lejlighed. Gulvet er ret slidt, men vi har valgt ikke at gøre noget ved det endnu. Jeg synes faktisk heller ikke det er så slemt, og der kommer jo også møbler.

Sikke en kalendergave. hva'? :)

Ingen kommentarer: