fredag den 4. november 2011

Nyt og shiny


Seeee, et helt nyt slags billede! (Please ikke vær for stort til bloggen. Jeg er for træt til at rode med designet.) Det er taget med min nye telefon, Sony Ericsson Xperia Ray. (hvis jeg siger det nok gange, bliver jeg så sponsoreret med et eller andet? Jeg har altså selv betalt. Nå.) Det ser ud til, at billederne er lidt bredere, men det giver ret god mening, for det er skærmen på telefonen også. Overstående billede er taget i forholdsvist dårligt lys, og SE reklamerer med, at Ray er god til at tage billeder i dårligt lys. Bedøm selv?

Det er forresten en fin gave, fra den slags familiemedlemmer, der rejser til New York i tide og utide (i hvert fald en gang). Men det er egentlig fint nok, så længe de køber fine Rosebud-salver med hjem til mig som gave! Og se den fine, fine metalæske! Jeg elsker den slags.

Apropos gaver og folk, der gør ting for min skyld, er det snart min fødselsdag. Jeg glæder mig. Jeg glæder mig til at lave mad, bage kager, rydde op (jo!), modtage gæster (og gaver! gavergavergaver! - sagde den venstreorienterede ikke-materialistiske pige) og i det hele taget bare fejre. Jeg er en sucker for at fejre. Vi burde fejre mere!

Nu kan jeg mærke, at jeg er ved at være overtræt, og jeg har da også glemt at holde fri i dag på min fridag. Jeg skulle nemlig lige vaske tøj, bage rugbrød, panikke over mislykket rugbrød, løbe en tur som var dårlig pga. stress pga. mislykket rugbrød (ja, der skal ikke så meget til), købe tusind ting ind, gå på biblioteket, købe endnu flere ting ind, sætte dej over til nyt rugbrød og lave øllebrød af det mislykkede rugbrød.

Jeg glemte helt at læse og rydde op og gøre rent. Heldigvis er der heeeele lørdagen til den slags. Masser af tid. Overhovedet ikke urealistisk.

Når jeg bliver voksen, vil jeg ikke have travlt mere. Basta.

Ingen kommentarer: