fredag den 11. november 2011

Ugen der gak

Kan I huske tv-programmet Ugen der gak? Det var sjovt. Nå.

I dag har jeg min længe ventede fridag! Jeg har lagt ud med sove længe og spise risengrød til morgenmad, og muligvis vil jeg snart løbe en tur (min gode og min dårlige side er netop ved at diskutere det). Senere skal jeg på Bogforum og se Drengelitteraturprisen blive uddelt. Det er en arbejdsting, men skam ikke en af de dårlige!

Men mest af alt skal jeg altså rydde op. Se hvor mange ting jeg har fået plads til i min vindueskarm! Det er nok fordi de andre borde flyder over med fødselsdagsgaver (yay), beskidt service (knap så yay), studiebøger og den slags.


I går var jeg forresten i Operaen og se Cosi fan tutte. Det er en Mozart-opera om kærlighed og utroskab og kvinder, der bare ikke kan styre sig, når de ser et overskæg, de kan lide. For sådan er de jo, de kvinder. Det var en fin forestilling (selvom de har det med at gentage sig selv i operaer?) og vi fik billetterne til kun 173 kr. stykket, fordi der er 50% rabat for studerende på Det Kongelige Teater! Det er er altså en studierabat, man har respekt for!

Flottest af alt, var selve bygningen, som jeg forsøgte at fotografere med min telefon. Jeg skal nok øve mig lidt på at bruge kameraet, det er lidt indviklet. Men her er resultaterne, selvom de nok ikke giver det bedste indtryk af hvor flot, der var:



Ingen kommentarer: