lørdag den 31. december 2011

Ja, det her er endnu et klassisk nytårsindlæg

Her har man far lavet chokolademouse af sin nye flødeskumsspray-dims (sådan en de har på caféerne), som han fik i julegave. Tip til nytårsaften! Bare skaf dimsen først... Men det var smart, at det ikke skulle stå lang tid i køleskabet først.
Mine ønsker for det nye år:
  • At det bliver meget mere stressfrit!
  • At jeg drikker flere kopper kaffe af lyst end af nød.
  • At det bliver et godt sidste år på universitetet (hurra!).
  • At Hong Kong er fantastisk (oh yes, det bliver lige min gulerod i januar).
  • At jeg lærer at købe holdbare kvalitetsting (der måske koster lidt flere penge) i stedet for billige discountting, som går i stykker anden gang man bruger det. (Det tænker jeg især på her på årets største tøjkrisedag - december-festkjolen gik allerede i stykker juleaften. Åh, H&M...)
  • At jeg kommer til at løbe ture på mere end 3 km.
  • At min smartphone ikke går i stykker af alle de gange jeg taber den (fx ned af stentrapper).
  • At vi får afholdt mange gode arrangementer i vores nye, fantastiske lejlighed.
  • At hylden under vores vinduer holder til Jespers stadigt voksende portvinssamling.
  • At jeg har dage, hvor der ikke på forhånd er planlagt noget.
  • At Min kamp 3+4 er lige så gode som 1+2
  • At det virkelig er så sjovt at skrive et speciale som jeg forestiller mig.
  • At jeg bliver en bedre, sjovere, hyppigere og mere æstetisk bevidst blogger (og dermed begynder at få læsere og kommentarer igen).
  • At jeg bliver bedre til at få kommenteret på andre blogs, som jeg jo faktisk læser dagligt og nyder meget.
  • At vi får bare lidt sne.
  • At vi får bare lidt sommer.
  • At finanskrisen i Europa lærer os at sætte pris på andet end dyrt tøj og den rigtige kop filterkaffe.
  • At DU får et fantastisk år, som starter på en god aften.
Godt nytår!

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Har først lige læst dit indlæg, men så billedet på bloglovin før jeg tog på indkøb og nu har jeg købt chokolademouse, fordi det så så lækkert ud :)

Cecilie L. sagde ...

Er glad for at kunne inspirere!