onsdag den 15. februar 2012

Effektiv tidsoptimering


Jeg er lige kommet hjem fra min far, hvor vi kom til at drikke lidt espresso, mens vi overvejede hvilken computer jeg skal købe mig. Jeg har i øjeblikket to: en efterhånden ubrugelig MacBook fra 2007 (netkortet, batteriet, den ene usb-indgang og cd-drevet er ved at dø... det kvalificerer vist til en ny!) og en lillebitte Acer, som er rimelig ny og med et fungerende netkort. Men jeg bruger min computer til det meste: se tv, blogge, læse blogs, skrive opgaver, læse tekster, opbevare billeder osv. Så det kræver altså noget ordentligt, så nu må det snart være tid. Jeg har kig på en Thinkpad, men nu må vi lige se.

Efter som jeg drak espresso, føler jeg mig ikke særlig træt lige nu. Jesper er heller ikke hjemme, og selvom jeg er meget imod princippet i det, sover jeg rigtig dårligt, når han ikke er der. Vildt irriterende! Det var ikke noget problem, da jeg boede alene, så det er nok bare en tilvænningsting.

I morgen har jeg fri, så jeg kunne i princippet godt gå sent i seng, men så kan jeg jo ikke stå tidligt op og læse alt det jeg allerede føler mig bagud med... det bliver virkelig et intensivt læse-semester, det her!

Så jeg tror jeg vil udnytte min vågne tid og få lagt alle mine pigede ting ned i de ovenstående pigede kasser fra Søstrene Grene. Og jeg købte trods alt kun dem i blå. Jeg prøver at være nogenlunde til at holde ud at bo sammen med :)

Det her blogindlæg handler vist ikke rigtig om noget, men sådan er det, når ens hoved lider overload af oplysninger. I morgen skriver jeg forhåbentligt noget, der giver mere mening. Og godnat så!

Ingen kommentarer: