lørdag den 28. april 2012

Tid, liv og lagkager


Jeg er så heldig, at jeg en gang i mellem bliver inviteret op og nyde solen på ovenstående taghave. Sidste gang inkluderede det også lagkager (med avocado, selvfølgelig). Det har slet ikke noget at gøre med resten af indlægget, men det var da i hvert fald et billede af, hvad man for eksempel kan lave, når man holder fri.

Jeg har nemlig tænkt mig at holde lidt fri. Et helt semester faktisk. Specialet er dermed udsat til 2013, og jeg er blevet en gladere Cecilie bare ved beslutningen. Mit arbejde beholder jeg, så efteråret kommer nok cirka til at bestå af to dages arbejde om ugen, frivilligt arbejde som lektiehjælper og så ellers bare alt det jeg får lyst til. Hvis det er at gå så småt i gang med specialet, så gør jeg bare det. Ellers må jeg sove længe, gå ture, fotografere, se venner og familie... og især: vågne op om morgenen uden planer for resten af dagen.

Jeg glæder mig vildt meget :)

4 kommentarer:

Anne sagde ...

synes meget Godt om :)

Ulrik sagde ...

Åhh, det lyder lækkert med det fri-semester (og for den sags skyld også det med lagkagerne).

Det trængte du vist også til. :)

Kathrine sagde ...

Hej Cille!

Jeg kan godt forstå at du har valgt at udskyde tingene lidt :-) Nu har jeg jo holdt et helt fri-år og det er simpelthen det bedste jeg længe har gjort! Nu glæder jeg mig virkelig til at komme tilbage til studierne, istedet for den træthed jeg havde før.. Når nu du får så meget fritid, så kan det da være at vi skal tage os sammen til at ses?

- Kathrine

Cecilie L. sagde ...

Godt I er enige :)

K - så snart jeg er færdig med det her semester, har jeg masser af tid til den slags igen!