mandag den 6. august 2012

At blive tyk

Helt så tyk er jeg dog ikke... endnu
Her på det sidste er en lille fin topmave skudt frem, så jeg kan snart ikke kan gå rundt og lege ikke-gravid længere. Jeg er i 15. uge, hvilket vil sige 14 uger henne, hvilket vil sige i 4. måned - hvilket vil sige termin 3. februar :) Jeg har selvfølgelig sat mig godt og grundigt ind i det hele, i hvert fald indtil nu. Jeg har en app, en bog fra lægen og alt muligt halløj. Man er vel akademiker...

Meeen ellers tager vi det rimelig stille og roligt. Jeg har indtil videre kun købt én børnebog til en tier på et loppemarked (med mumitrolde, selvfølgelig) og ellers har vi ikke rigtig forberedt noget. Jeg tror vi tager det lidt som det kommer, og tager meget gerne imod brugte babyting fra folk - jeg behøver ikke have en fancy Odder, eller hvad det nu hedder nutildags.

Men før jeg bliver alt for hellig: Jeg googler alle symptomer konstant og har skam allerede haft ringet til vagtlægen med smerter, der åbenbart var helt almindelige... (men ikke mindre smertefulde af den grund)

Ellers har jeg det godt og er meget glad!

Og jeg skal nok love ikke at gå baby-amok på bloggen... kun måske en lille smule... en gang i mellem.

Og så har jeg besluttet mig for at lære at hækle, ligesom alle de andre seje blogmødre.

Det var det. Nu tror jeg virkelig ikke jeg mangler at fortælle det nogle steder.

5 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Kender du det site der hedder www.countdowntopregnancy.com? Det er rimelig sobert og udenfor mange ammestuehistorier

Stine sagde ...

Tillykke Cecilie! :D Har du fortalt det på facebook helt uden at jeg har set det? Altså.

Håber du går babyamok på bloggen!

Bitten sagde ...

Tillykke, det er jo bare fantastisk! For min skyld må du gerne baby'e lidt her på bloggen :)

n e u r o t i c . n u sagde ...

Nej hvor dejligt!! Stort stort tillykke!

Cecilie L. sagde ...

Tusind tak :) der skal nok komme noget babysnak!

Cecilie - tak, den vil jeg kigge på!