tirsdag den 4. september 2012

Spareshopping


Forleden dag var jeg for 27. gang ude for at finde et par sorte festsko. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan slet ikke finde nogen jeg kan lide og samtidig gå i. Derfor har jeg kun røde festsko, for det kan jeg åbenbart bedre lide.

Til sidst fandt jeg disse ballerinaer fra H&M til sølle 100 kr. De er måske ikke de mest festlige sko i verden, men de må gå for nu.

Bagefter var jeg i Søstrene Grene, hvor jeg fandt - yay! - min barndoms retro-æggebærer! De er jo så smarte! Hvor lægger man skallerne i et moderne æggebæger måske? Derudover købte jeg gavepapir så langt øjet rækker og lidt garn, så jeg kan begynde at hækle det babytæppe, som jo er obligatorisk, når man er en gravid blogger.

Og nu gik tiden, og jeg vil skynde mig på arbejde. Hej!

Ingen kommentarer: