lørdag den 19. januar 2013

Januar i snapshots








Man tror det næsten ikke, men tiden går faktisk herhjemme. Langsomt men sikkert dog, men den går, og i morgen er der kun to uger til termin. Vi går sent i seng, står sent op og det ene måltid tager over fra det andet, godt spækket med kaffe- og smoothiepauser. Vi vasker babytøj, pakker tasken, indretter os og prøver at slappe af på forhånd. Jeg har indført multivitaminsmåned, som består af masser af frugt og grønt, da jeg er varsom med at indtage for mange kosttilskud i pilleform (fordi jeg er så frelst og hippie-agtig - sådan er det bare). Jeg vil gerne have opsparet en masse energi til fødslen, men man bliver sløv af ikke at lave noget. Jeg er blevet beordret sofatid og hvile af fagfolkene, da min krop som nævnt har lidt problemer med at bære på det hele, så hvis jeg ikke kan få motion, må jeg jo spise ekstra sundt i stedet for.

Her er instagrams fra januar - klik på billederne for at se dem i store. Følg mig gerne på Instagram som Cesilden, det er nemlig god underholdning i disse dage. Udover Ruzzle (jeg er CecilieLinde), hækling og et dagligt afsnit af Matador.

Ps. Hvorfor er der ikke nogen, der har fortalt mig, hvor svært det er at hækle? Jeg tror børnehavebørn ville kunne fremstille et kønnere pandebånd end det jeg har gang i nu. Men man lærer det vel. Ik'?

Ingen kommentarer: