mandag den 24. juni 2013

Fest på barsel

Sidste år blev min kæreste kandidat (i Dansk, ligesom jeg forhåbentligt også bliver inden for en overskuelig fremtid) og kort tid efter fyldte han 30 år. I lørdags fejrede han begge dele. Det var et ret stort arrangement, næsten for stort til at kunne overskue med en baby, der igen er holdt op med at sove igennem om natten = vi er ret trætte. Men det blev en meget flot fest, som jeg tror gæsterne sent vil glemme. Min kæreste havde arrangeret quiz, drinkssmagning, afstemning om tyske viser, kagemand, gazpacho, virkelig meget pasta og alt mulig andet gøjl. Sådan er det, når man er en forhenværende tutor og festarrangør, åbenbart. Jeg brugte mest min energi på at passe Vera og finde farvestrålende festpynt frem.

Vi sad i vores gård på en masse tæpper, så det var ret heldigt, at vejret holdt. Det regnede kun før og efter. Da Vera blev træt af det hele, blev hun hentet af min mor. Et par timer efter fulgte jeg efter. Vi sov hos min mor, mens festen blev til voksenfest, men jeg vil sige, at der er betryggende meget alkohol tilbage. Og pasta. Men desværre ikke mere kagemand.

Jesper fik en masse flotte gaver, heriblandt en virkelig stor vandmelon. Har I ideer til hvad man kan bruge vandmelon til?



Ingen kommentarer: