torsdag den 6. juni 2013

Heeej blog!

På babyfrit visit i gården
Vi ved jo godt allesammen, at de fleste blogs i øjeblikket lider af to livstruende sygdomme: sommer og instagram. Det er lidt ærgeligt, og jeg læser i hvert fald stadig blogs, så mon ikke der også er et par stykker, der læser med her? Jeg håber.

Nu skal jeg i hvert fald nok lige komme ind i kampen igen. På trods af sommeren, der lokker, babyen, der lokker og instagram, der er alt, alt for nemt. Jeg har også lovet jer et helt økotema, og så spiser jeg jer bare af med ingenting i stedet for - hvad er jeg også for en blogger?! Men på mystisk vis er mit foto af en virkelig god øko appelsinjuice (Änglamark) forsvundet, og så gik det hele bare lidt i stå.

Men tak for jeres kommentarer om jeres økovaner. Jeg tror helt klart, at den største forhindring for de fleste er prisen. Så jeg vil prøve at opsnappe lidt om, hvordan man anskaffer sig gode økovarer på en billig måde. Det kommer forhåbentligt snart.

Nyd lige sommeren lidt imens, ikke? Vera synes ikke, at varme er det smarteste i verden, når hun nu i forvejen er en ret varm baby, og den der sol er faktisk også ret irriterende, og så bliver man bare, megastrengt, tvunget til at have solhat på, selvom folk så tror man er en dreng, bare fordi den er lyseblå. (Moren troede, at lys denim var højeste mode blandt pigebabyer.) Den bedste tid for Vera foregår derfor desværre oppe i lejligheden. Men heldigvis er hun også ved opdage trætoppe, som virkelig er et hit at kigge op på, mens man lader som om man sover middagslur, så mor ikke bliver sur.

Ingen kommentarer: