lørdag den 21. september 2013

Projekt hav det rart

Hej heeeej. Jeg er her stadig. Tak for jeres kommentarer om Veras søvn. Hvis det virkelig er rigtigt, at man bare skal finde sig i at sove dårligt med små børn, så... Grrrr! Nej, det er ok :) så må jeg bare finde mig i det og forsøge at gå lidt tidligere i seng. Og ikke mindst have det rart i mine vågne timer! Så jeg bruger en masse tid på at have det så hyggeligt som muligt og nyde min barsel på trods af afbrudt søvn, rygsmerter og sisofosarbejdet med at rydde op efter en baby, der har besluttet sig for at man godt må lege med maden. (Og kaste med den. Og smøre den udover bordet. Og sætte håret med den. Vi glæder os over de gode finmotoriske evner.) Men jeg prøver at grine af det i stedet for at brokke mig over det, og det lykkedes for det meste. Og så hækler jeg. For det er rart. (Og jeg prøver at gøre et indhak i min kæmpe garnsamling, for Vera har opdaget mit ene garnopbevaringssted.)

(Ja. Nu kan babyen kravle hen til ting! Det går så hurtigt! Om lidt kommer hun vel og siger, at hun skal starte i skole.)

Ingen kommentarer: