søndag den 6. oktober 2013

Den slags dag

Et lille godnatindlæg fra et hjem i søndagshumør. I dag har stået på tømmermændsramte forældre og en hyperaktiv (som altid) baby. Før I ringer efter Sundhedsstyrelsen, vil jeg lige indskyde, at vi ikke drak os i hegnet med en baby i går. Jesper afholdte et hyggeligt middagsselskab i anledningen af sin fødselsdag, og jeg undede mig selv TO glas rødvin efter bebsen var lagt i seng. Jeg ammer stadig og drikker derfor sjældent mere end et enkelt glas vin eller øl, men hey, det var lige så hyggeligt.

Jeg blev dog straffet i form af intet mindre en den første omgang tømmermænd siden jeg blev gravid! Virkelig skørt, af to glas vin! Åh ja, og nok også kombineret med alt for lidt nattesøvn. Av mit hoved! Der måtte panodiler og cola til. Derefter affodrede jeg babyen med lasagne på glas (øko, trods alt), og følte mig som en temmelig sølle mor. Og ikke mindst beskidt... Vi havde nemlig heller ikke varmt vand i hele opgangen. Selvfølgelig.

Heldigvis stod resten af dagen på familiefødselsdag inkl lagkage og hygge (men først et bad hos min mor), så Vera kunne få et skud bedsteforældre og forældrene noget kaffe og frisk luft.

Nu er det sovetid for mig, der er lidt der skal indhentes! Godnat :)

Ingen kommentarer: